Pří nákupu neakčních produktů od 3.000,- Kč bez DPH - SLEVA 5 %

Hodnocení obchodu

4,9 87 hodnocení
5
83x
4
3x
3
0x
2
0x
1
1x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 7.11.2018
Výborný obchod, doporučuji.
MT Avatar autora | 1.11.2018
JS Avatar autora | 31.10.2018
Dobrá cena, rychlé dodání- doporučuji.
JB Avatar autora | 31.10.2018
Spokojenost, výborná komunikace.
Avatar autora | 28.10.2018
Spokojenost, seriozní jednání, dobrá cena.
MT Avatar autora | 17.10.2018
Spokojen,rozumná cena
Avatar autora | 17.10.2018
Spolehlivý, velký sortiment, dobré ceny, rychlá doprava.
KM Avatar autora | 16.10.2018
Rychlé, cena dobrá
Avatar autora | 3.10.2018
Rychlé a korektní jednání
JP Avatar autora | 25.9.2018
Ano, rychlé dodání.
JB Avatar autora | 24.9.2018
Velice spokojena,dekuji
MM Avatar autora | 19.9.2018
Zboží bylo velmi rychle doručeno. Vše v pořádku. Díky
MK Avatar autora | 17.9.2018
Rychlé dodání, kvalitní zboží. Děkuji
MS Avatar autora | 5.9.2018
Kvalita, rychlost dodání. Dík
AB Avatar autora | 3.9.2018
Zboží bylo velmi rychle doručeno. Vše v pořádku. Díky
VM Avatar autora 3.9.2018
Dobrý den, děkujeme za skvělé hodnocení a budeme se těšit na Vaši další objenávku.
DZ Avatar autora | 29.8.2018
Rychlé doručení, dobrá cena
FS Avatar autora | 28.8.2018
dobrý
VK Avatar autora | 27.8.2018
Ok
VM Avatar autora 27.8.2018
Dobrý den, děkujeme za skvělé hodnocení.
JJ Avatar autora | 14.8.2018
Ano
Avatar autora | 6.8.2018
Zboží dorazilo ve velmi špatném stavu, obaly papírů byly v kartonu potrhány, krabice nabouchané. Není sice vina obchodu, ale měli by vybrat schopnější firmu k přepravě. Zboží dorazilo za 5 dnů.
Avatar autora 28.9.2018
Dobrý den, mrzí mne Vaše rozhořčení z poškozené zásilky. Zatím jsme takový problém s přepravcem PPL nezaznamenali. Také netuším, proč zde uvádíte, že Vám byla zásilka doručena za 5 dní. Objdenala jste ve středu 25. 7. 2018 v 13:34 hodin, zásilku jsme expedovali 26. 7. ve čtvrtek a v pátek 27. 7. v 9:38 hodin Vám byla zásilka doručena a také v pátek v 13:06 jste mi volala. Vše samozřejmě můžu doložit. Každopádně je vždy nutné poškozenou zásilku nejdříve řešit s dopravcem a pokud je nějak zásadně poškozená, pak zásilku nepřevzít. Pokud by jste zásilku z důvodu poškození nepřevzala, expedovali by jsme Vám okamžitě novou zásilku a škodu by jsme řešili s dopravcem. To jsem Vám sdělil i v našem telefonním hovoru a dokonce jsem Vám i nabídl kompenzaci, kterou jste odmítla. O to větší a nepříjemné překvapení pro mne bylo, jak jste v portálu Heuréka hodnotila náš obchod. Je to smozřejmě Vaše volba, ale domnívám se, že ne objektivní. Tak Vám chci jen popřát, aby Vaši zákazníci byli k Vám spravedlivější, než Vy k našemu obchodu a pokud budete zase někdy hodnotit, tak s pravdivými údaji.
Nahoru
88 položek celkem